مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

آنچه در آینده در این وبلاگ خواهید خواند حاصل همکاری چندین جوان ایرانی میباشد که اخیرا به اکوادور مهاجرت کرده اند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهروندان کشور ایران برای سفر به اکوادور نیازی به مراجعه به سفارت اکوادور برای دریافت ویزا در ایران ندارند و در هنگام ورود در فرودگاه شهر کیتو ویزای 3 ماهه توریستی دریافت خواهند کرد. در فرودگاه برای دریافت ویزای توریستی باید به سوالات متداول فرودگاهی مثل مدت اقامت، دلیل سفر، محل اقامت در اکوادور،مقدار ارز همراه  و... پاسخ دهید.

ورود به اکوادور نیاز به ویزا ندارد اما نکته قابل توجه برای سفر به اکوادور مسیرهای پروازی میباشد. از آنجایی که هیچ پرواز مستقیمی از تهران به کیتو وجود ندارد، برای سفر به اکوادور حتما باید از چندین کشور عبور کنید که این امر ممکن است نیاز به  ویزای ترانزیت از بعضی از کشورها باشد. مثلا پروازهای از طریق اروپا نیاز به ویزای ترانزیت شینگن، پروازهای از مسیر برزیل نیاز به ویزای ترانزیت برزیل میباشد که با توجه به سیاست های سفارتهای مختلف، پروسه متفاوتی دارند. توصیه میشود حتما قبل از خرید بلیط از نحوه دریافت ویزای ترانزیت کشورهای میان مسیر مطلع شوید.

برای ورود به کشور اکوادور حتما نیاز به بلیط بازگشت خواهید داشت، پس دقت کنید که بلیط تک مسیره تهیه نکنید که در فرودگاه از پرواز شما جلوگیری نکنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی