مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

آنچه در آینده در این وبلاگ خواهید خواند حاصل همکاری چندین جوان ایرانی میباشد که اخیرا به اکوادور مهاجرت کرده اند.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در صورتی که شما تصمیم به مهاجرت به اکوادور گرفته اید و دارای مدرک از یکی از دانشگاههای مورد تایید میباشید، باید پروسه مهاجرت رو از ایران شروع نمایید.

اولین مرحله ترجمه کلیه مدارک مورد نیاز به زبان اسپانیایی میباشد.

مدارک مورد نیازبرای ترجمه

1-مدرک تحصیلی دانشگاهی

2- مدرک عدم سوءپیشینه –حداکثر شش ماه قبل از خروج از کشور-

3-سند ازدواج برای همسر و مدارک تولد برای فرزندان

کلیه مدارک باید توسط مترجم رسمی به اسپانیایی ترجمه شده باشد و مدرک تحصیلی باید بعد از ترجمه به تایید بخش بین الملل دانشگاه خودتون برسد. برای ثبت مدرک دانشگاهی شما در اکوادور علاوه بر تایید دانشگاه و سفارت اکوادور در ایران حتما به ایمیل شماره تلفن ونام شخص مسئول پاسخگویی در دانشگاه نیاز خواهید داشت.

  • مهاجرت اکوادور
  • ۰
  • ۰

دلایل مهاجرت امری شخصی میباشد که برای هر کسی متفاوت است و همینطور کشور مقصد بسته به خواست و علایق هرکسی کاملا متفاوت میباشد. مطالب این وبلاگ برای کمک به افرادی هست که از قبل تصمیم به مهاجرت به کشور اکوادور را گرفته اند.

پروسه مهاجرت به کشور اکوادور نسبتا بسیار ساده و تقریبا حتمی میباشد. تمامی پروسه مهاجرت باید توسط خود شخص انجام بگیرد و در صورت آشنایی نسبی با زبان اسپانیایی میتوانید به راحتی تمامی مراحل را شخصا انجام دهید و نیازی به وکیل مهاجرت نمیباشد.

ساده ترین روش برای مهاجرت به اکوادور دریافت اقامت از طریق مدرک تحصیلی میباشد. و پس از دریافت اقامت و ویزای مهاجرتی میتوانید برای اعضای خانواده که شامل همسر، فرزندان و پدرو مادر میباشد هم اقدام نمایید.

مهاجرت از طریق مدرک تحصیلی که ویزای پروفشنال نام دارد حدود یک تا سه ماه زمان میبرد. اولین مدرک مورد نیاز برای درخواست ویزا مدرک تحصیلی لیسانس و یا بالاتر از یکی از دانشگاه های کشور میباشد که مورد تایید وزارت علوم کشور اکوادور باشد . لیست دانشگاه های مورد تایید  اکوادور به شرح زیر میباشد:

1-دانشگاه صنعتی امیرکبیر

2-دانشگاه فردوسی مشهد

3-دانشگاه علم و صنعت ایران

4-دانشگاه اصفهان

5-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

6-دانشگاه صنعتی اصفهان

7-دانشگاه آزاد اسلامی

8-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

9-دانشگاه علوم پزشکی مشهد

10-دانشگاه پیام نور

11-دانشگاه شهید باهنر کرمان

12-دانشگاه شهید بهشتی

13-دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

14-دانشگاه صنعتی شریف

15-دانشگاه شیراز

16-دانشگاه علوم پزشکی شیراز

17-دانشگاه علوم پزشکی تبریز

18-دانشگاه تربیت مدرس

19-دانشگاه علوم پزشکی تهران

20-دانشگاه مازندران

21-دانشگاه تبریز

22-دانشگاه تهران

 

در صورتی که شما دارای مدرک از یکی از این دانشگاه ها میباشید میتوانید برای مهاجرت به اکوادور از طریق مدرک تحصیلی اقدام نمایید. 

  • مهاجرت اکوادور
  • ۰
  • ۰

پست شماره یک


کشور اکوادور به تازگی  یکی از مقاصد مهاجرت ایرانیان شده است. در این وبلاگ ما قصد تشویق به مهاجرت به این کشور و یا قصد منصرف کردن شما به مهاجرت به اکوادور را نداریم.

 آنچه در آینده در این وبلاگ خواهید خواند حاصل همکاری چندین جوان ایرانی میباشد که اخیرا به اکوادور مهاجرت کرده اند، از آنجایی که تعداد ایرانیان مقیم اکوادور اندک میباشد، اطلاعات زیادی در مورد این کشور و نحوه مهاجرت به این کشور نیست. همین کمبود اطلاعات باعث به وجود آمدن مشکلات و یا گاهی هزینه بیشتر میشود، تصمیم گرفتیم که با در میان گذاشتن اطلاعات و تجربیاتمان کمکی باشیم برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند.

. مراحل و پروسه مهاجرت اولین سوال هر مهاجری است و از آنجایی که مراحل و شرایط مهاجرت به اکوادور نسبتا ساده میباشد، شما شخصا میتوانید با داشتن اطلاعات کافی این پروسه را انجام دهید. اما باید توجه نمایید که شرایط مهاجرت و قوانین آن ممکن است در طول زمان تغییراتی داشته باشد، پس لازم است که تنها با تکیه بر نوشته های این وبلاگ تصمیم به انجام کاری نگیرید.

بعد از پروسه مهاجرت و گرفتن اقامت، یاد گیری زبان اسپانیایی وآشنایی با محل زندگی و امکانات شهری مسائل بعدی برای مهاجرین خواهد بود که سعی میکنیم تا آنجایی که امکان داشته باشد به این مسائل نیز بپردازیم.

  • مهاجرت اکوادور