مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

آنچه در آینده در این وبلاگ خواهید خواند حاصل همکاری چندین جوان ایرانی میباشد که اخیرا به اکوادور مهاجرت کرده اند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر شما ایمیل پرداخت هزینه ویزا را دریافت کرده اید به این معنی میباشد که پروسه دریافت ویزای مهاجرتی شما تایید شده و فقط نیاز به پرداخت هزینه ویزا و درج ویزا بر روی پاسپورت شما باقی مانده.

در روز تعیین شده به همراه پاسپورت و پرینت ایمیل به همان مکانی که درخواست ویزا داده بودید مراجعه میکنید و بعد از گرفتن نوبت پاسپورت و پرینت ایمیل دریافتی رو به مسئول مربوطه تحویل داده و برگه پرداخت دریافت میکنید. پس از پرداخت 500 دلار هزینه ویزا دوباره به همان باجه بازگشته فیش پرداختی شما را مهر زده و تاریخ مراجعه مجدد شما برای دریافت پاسپورت و ویزای پروفشنال تعیین میشود.

 

در تاریخ تعیین شده شما به همراه برگه مهر شده دوباره به همان مکان مراجعه میکنید و پس از گرفتن نوبت با برگه مهر شده پاسپورت خود را همراه با ویزای اقامتی همراه با فرم دریافت کارت شناسایی اکوادوری دریافت میکنید.

برای گرفتن کارت شناسایی اکوادوری یا همان "سدولا" باید با فرم دریافت کارت شناسایی دوباره نوبت گرفته و فرم را پرکنید. دقت کنید که برای پرکردن این فرم نیاز به نام پاسپورتی همسر فرزندان و مادر و پدر هست.

پس از رسیدن نوبت و مراجعه به باجه مورد نظر فرم پر شده به همراه پاسپورت را تحویل مسئول مربوطه داده و فیش پرداخت 10 دلاری را دریافت کرده و دوباره به همان باجه برمیگردیم فرم پرینت شده مشخصات را چک میکنید درصورتی که همه موارد صحیح بود برگه را امضا میکنید. و منتظر میمانید تا برگه درخواست کارت شناسایی شما آماده شود. بعد از دریافت برگه کلیه مراحل مربوط به ویزا تمام شده.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی