مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

مهاجرت به اکوادور

اطلاعات مهاجرتی برای کسانی که قصد مهاجرت به اکوادور را دارند

آنچه در آینده در این وبلاگ خواهید خواند حاصل همکاری چندین جوان ایرانی میباشد که اخیرا به اکوادور مهاجرت کرده اند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مرحله بعدی مراجعه به وزارت خارجه به آدرس زیر، برای درخواست ویزا میباشد.

Unidad de extranjeria

Av. 6 de diciembre, entre La Niña y Cristóbal Colón

مدارک مورد نیاز در این مرحله

1-پاسپورت به همراه کپی رنگی

2-ویزای اکوادور به همراه کپی از آن (منظورمهر ورود به کشور که در فرودگاه روی پاسپورت شما زده شده برای ویزای توریستی یا انواع دیگر ویزاها درصورتی که داری ویزای تحصیلی یا ویزای دیگری میباشید  )

3 – Certificado de movimiento Migratorio

4-ترجمه مدرک عدم سو پیشینه و تایید سفارت

5-پرینت صفحه تایید مدرک تحصیلی از سایت سنسی

6-فرم پرشده به همراه عکس

7- 50 دلار هزینه (این هزینه فقط جهت بررسی مدارک میباشد و در صورت تایید مدارک شما برای گرفتن ویزا نیاز به پرداخت هزینه ویزا است)

به همراه این مدارک شما به آدرس بالا رفته و بعد از گرفتن نوبت کلیه مدارک را به همراه فرم پرشده به مسئول مربوطه تحویل داده و بعد از ثبت مدارک باید مبلغ 50 دلار را به صندوق واریز نمایید و فیش پرداخت را دوباره به همان شخص تحویل دهید. در این مرحله اگر کلیه مدارک بدون اشکال باشند به شما رسید خواهند داد و شما باید منتظرایمیلی باشید که وضعیت ویزای شما را اعلام کند. معمولا به شما گفته خواهد شد که بعد ازحدود یک ماه ایمیلی به شما خواهند فرستاد اما میتوانید بعد از دو هفته منتظر دریافت ایمیل باشید. در صورتی این مرحله بیش از یک ماه طول کشید میتوانید دوباره مراجعه کنید و در مورد وضعیت پرونده خود سوال بپرسید.

اگر مدرکی کامل نباشد و یا مشکلی در مدارک باشد پروسه تشکیل پرونده شروع نمیشود و نیاز هست که شما با مدارک کامل به این سازمان مراجعه کنید. در صورتی که بعد از تحویل مدارک و تشکیل پرونده نیاز به مدرک دیگری باشد یا مشکلی در پروسه دریافت ویزا به وجود بیاید به آدرس ایمیلی که در فرم وارد کرده اید ، ایمیلی خواهد آمد و نیاز است که برای رفع مشکل یا تحویل مدرک دوباره به این سازمان مراجعه نمایید در غیر اینصورت بعد از مدتی شما ایمیلی با موضوع قبول درخواست ویزا دریافت میکنید و از شما خواسته خواهد شد که درتاریخ معینی برای پرداخت هزینه ویزا که در مورد ویزای پروفشنال مبلغ 500 دلار میباشد به همان محل بروید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی